Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- znajomość zagadnień z zakresu obsługi administracyjnej, dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień obsługi biura Zarządu Spółki;
- umiejętność przygotowywania pism o charakterze administracyjnym;
- praktyczna umiejętność posługiwania się pakietami MS Office, w szczególności arkusza Excel, Word, Outlook;
- umiejętność rozwiązywania problemów i pracy w zespole pod presją czasu;
- dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, operatywność, komunikatywność, odpowiedzialność, wiarygodność, dokładność i wysoka kultura osobista;
- znajomość języka angielskiego będzie mile widziana.
Opis stanowiska:
- obsługa Kancelarii dużej firmy produkcyjnej;
- znajomość przepisów dotyczących zakresu pracy Kancelarii/ Sekretariatu Firmy;
- obsługa i rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- opisywanie faktur zgodnie z wytycznymi;
- realizacja zadań zleconych przez Zarząd;
- obsługa dokumentów w obiegu elektronicznym;
- bieżąca współpraca ze wszystkimi działami w Spółce.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę);
- atrakcyjny system wynagrodzenia;
- profesjonalne szkolenia;
- miłą atmosferę pracy w dynamicznym zespole;
- rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojej aplikacji poprzez: https://skk.erecruiter.pl/
Termin składania dokumentów: 09.05.2022 r.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładów Chemicznych „NITRO-CHEM” S.A. (www.nitrochem.com.pl) w zakładce „Kariera”.